Godziny | Przebieg dnia |
7:00 - 8:00 | Schodzenie się dzieci do przedszkola; Podejmowanie przez dzieci różnorodnych form pracy (wg indywidualnych potrzeb dziecka), m.in.: zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, ruchowe, zajęcia w ramach pomocy psychologiczno - pedagogicznej ( dla dzieci objętych pomocą psychologiczno - pedagogiczną, m.in. z opinią, orzeczeniem poradni psychologiczno - pedagogicznej). Zabawy integrujące grupę. |
8:15 - 8:30 | Ćwiczenia poranne. Przygotowanie do śniadania, m.in.: czynności higieniczne, porządkowe. |
8:30 - 9:00 | Śniadanie. Czynności porządkowe i higieniczne po śniadaniu. |
9:00 - 9:15 | Modlitwa |
9:15 - 9:30 | Zabawy relaksacyjne. |
9:30 - 10:05 | Zajęcia edukacyjne z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb dziecka, z uwzględnieniem czasu trwania zajęć ( z możliwością wydłużenia): czas trwania 30 - 35 minut. Czas realizacji zajęć dostosowany jest do indywidualnych potrzeb rozwojowych oraz możliwości psychofizycznych dziecka. |
10:05 - 10:35 | Zabawy ruchowe (w tym relaksacyjne). |
10:35- 11:00 | Zajęcia edukacyjne z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb dziecka, z uwzględnieniem czasu trwania zajęć ( z możliwością wydłużenia): czas trwania 20 - 25 minut. Czas realizacji zajęć dostosowany jest do indywidualnych potrzeb rozwojowych oraz możliwości psychofizycznych dziecka. |
11:00 - 11:45 | Podejmowanie przez dzieci różnorodnych form pracy (wg indywidualnych potrzeb dziecka), m.in. zabawy na świeżym powietrzu: zabawy ruchowe, spacery, zabawy swobodne w ogrodzie przedszkolnym, gry terenowe. |
11:45 - 12:00 | Przygotowanie do obiadu, m.in.: czynności higieniczne, porządkowe. |
12:00 - 13:00 | Obiad. Czynności porządkowe i higieniczne po obiedzie. |
13:00 - 13:30 | Odpoczynek poobiedni/ kwadrans na bajkę/ słuchanie muzyki relaksacyjnej. |
13:30 - 14:45 | Zabawy dowolne. Podejmowanie przez dzieci różnorodnych form pracy (wg indywidualnych potrzeb dziecka) ), m.in.: zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, ruchowe, zajęcia w ramach pomocy psychologiczno - pedagogicznej (stymulujące, rozwijające funkcje percepcyjno - motoryczne i społeczno - emocjonalne). Zajęcia dodatkowe: jęz. angielski, sport. |
14:45 - 15:00 | Przygotowanie do podwieczorku, m.in.: czynności higieniczne, porządkowe. |
15:00 - 15:20 | Podwieczorek. |
15:20 - 16:00 | Zabawy dowolne. Słuchanie opowiadań/ oglądanie bajek. Zabawy na świeżym powietrzu w ogrodzie przedszkolnym). |